Äntligen trött

Resan gick bra och det är så skönt att vara framme. Handlade lite påvägen hem och nu har jag bäddat ner mig i bäddsoffan med datorn i knät. Det är Guldbagge-galan på tv, så jag sneglar lite på det också...

Jag får en speciell känsla varje gång jag kliver av tåget i Stockholm. Det är någon slags trygg, annorlunda hemmakänsla... Kanske inte så konstigt då jag har bott i Stockholm i ett år (för något år sedan). Men jag gillar denna trygga känsla. Det kommer garanerat bli Stockholm för mig i framtiden, när och hur vet jag inte...Men ändå skönt att veta =)

Imorgon blir det strosning på stan, äta min favvolunch i Stockholm och möta upp med Malin innan slutfesten.

Så glöm inte allihopa...att kolla på SVT1 kl 20.00 imorgon (tisdag). Premiär för "Mästarnas Mästare"!!

Kommentarer
Postat av: emma

Så söt på den där bilden med handen Saraaah! :)



Hoppas festen blir/är grymm!

Ses på torsdag! Krams!

2009-01-13 @ 21:39:36
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0