Det är mycke´ nu...

Har inte skrivit här på ett tag nu, men jag har haft mycket att göra...

Igår (torsdag):
Var påväg till t-banan på morgonen. Halkade och skrapade upp hela knät, aj aj aj. Tightsen gick sönder och det blödde. Suck va arg jag blev på mig själv. Skyndade vidare till jobbet. Plåstrade om mig och började jobba. Satt uppe på kontoret och skissade inför sommaren i huset hela dagen. Har blivit förkyld så jag satt där och hostade/nyste hela dagen.

Efter jobbet skyndade jag till Centralen, åt lite och sen åkte jag tåg hem till Leksand. Väl i leksand så åkte jag och mamma runt lite på Noret (centrum) och kollade in Vinterfestivalen. Upptäckte då att jag hade glömt mitt minneskort i min andra kamera (som nu ligger i sthlm). Så nu står jag här med kamera, utan minneskort under en melodifestivalhelg. Shit!

Idag (fredag):
Mår inge bra alls. Har hostat hela natten. Känner mig så klen. Men måste ta en promenad på Noret och köpa nässpray, nyponsoppa, minneskort och schampoo...Jag har en så taskig tajming med den här förkylningen!! Ska ju jobba på melodifestivalen ikväll på genrepet och på delfinalen imorgon kväll. Imorgon kväll blir det även utgång efter jobbet med Patricia & co.

Jag har inte tid att vara förkyld just nu! Måste ta min promenad och sen gå hem och kurera mig!

Återkommer antagligen ikväll med en lite "recension" av veckans bidrag! Om det finns intresse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0