R.I.P. Brittany Murphy

Det är helt sjukt! I söndags dog denna sköna skådespelerska, troligtvis av en hjärtattack. Hon hade gjort några få bra roller men hade nog inte riktigt hunnit fått chansen att slå igenom rejält än...

Mitt första minne av henne är när hon var med i "Clueless", en film som jag såg många gånger under tonåren =)

En sak som kanske inte alla vet om henne är att hon har en helt underbar sångröst!! Här nedan kan ni lyssna på två exempel. Den första är från "Happy Feet" där hon har rösten till en av huvudpersonerna. Den andra är mer av en danslåt som inte har med någon film att göra...

Lyssna och njut!



Kommentarer
Postat av: Erika

Jag bara satt och stirra på Afonbladet....kunde inte fatta vad som stod :(

Jag digga henne. Så liten o söt.

Såå sjukt synd. Så ung. HEMSKT!!!



Dock en grym låt...faster kill pussycat :) HAr den på spotify :)

2009-12-22 @ 20:28:51
URL: http://erickkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0