Semester!!

Igår gick båda mina föräldrar på semester. Det firade vi genom att beställa hem riktigt god restaurangmat. Vi satt ute på altanen, åt gott och pratade hela kvällen. Riktigt mysigt! Blev faktiskt avundsjuk på mina föräldrar som nu har ett x antal lediga veckor framför sig nu....Tänk när man blivit vuxen nog för att få en betald semester. Får nog se till att gå ut skolan först innan jag ens kan tänka i dom banorna...

Har kommit ett steg längre i mina tankebanor kring min examensarbete nu iallafall. Ska försöka hålla det hemligt så länge jag bara kan, vilket kommer att bli svårt då jag alltid har svårt att hålla tyst om såna roliga saker (som rör mig).Jag försöker hålla hemligheter om mig själv och verka lite mystisk...men icke då!! Det verkar inte vara min grej! Hemligheter om nära & kära är jag däremot bra på att hålla!

Ska väl jobba vidare nu...Måste skynda mig hem från jobbet sen så jag hinner titta förbi roddfesten lite oxå! Synd att jag inte kan njuta av den till fullo...börjar jobba halv åtta imorn igen! Hm, aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0