11.05.19

Jag vågar inte ens gå in på min egen blogg, för då ser jag hur länge sen jag uppdaterade bloggen. Men men jag orkar inte bry mig, har ingen blogginspiration för tillfället.

Livet rullar väl på som vanligt. Lite berg och dal-bana men det får gå! Jobbar en hel del. Har varit lite sjuk så jag har inte tränat nåt allt nästan. Har varit hemma hos mina föräldrar i Leksand 2 ggr sen mitt senaste blogginlägg, vilket alltid är mysigt. Annars så har jag hängt med vänner och tagit det lugnt!

Nästa vecka har jag ett stort uppdrag! Mina underbara vän Emma väntar barn, hon är beräknad om två veckor. Nästa vecka ska hennes sambo jobba natt hela veckan och jag har erbjudit mig att sova hos henne då! Tycker det känns hemskt att hon ska få lov att sova ensam så nära inpå beräknat datum, när jag ändå bor så pass nära. Så självklart ställer jag upp!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0