Tvåtusenelva nollett tjugosju

Min iphone har tydligen påverkat min blogg på ett negativt sätt. Använder min telefon mer och min dator mindre. Nu tänker väl ni: "Ja men du vet ju att man kan blogga från telefonen också?". Tyvärr så har jag inte kommit underfund med hur än. (har väl kanske inte direkt försökt heller...)

Känner att min motivation gällande jobbet har börjat gå upp igen, vilket känns riktigt skönt och viktigt. Efter att vår chef sa upp sig så har vi nu fått en tillfällig chef tills den nya chefen anställs. Och det känns riktigt bra med vår tillfälliga chef. Hon har koll på saker och ting och peppar oss, vilket vi verkligen behöver just nu! Så tummen upp för det =)

I helgen är det dags för min brorsdotters 1 årskalas i Sthlm. Jag hade tänkt åka dit över helgen, men har så klart gått och blivit förkyld just under den här veckan. Typiskt! Men det känns lite bättre nu så jag hoppas verkligen på att vara pigg nog att åka dit och träffa familjen lite! Vore mysigt!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0