Vinter

Äntligen tog jag tag i mitt jackproblem inför vintern. Det var många år sedan som jag faktiskt hade en riktigt varm och tjock vinterjacka, så i år tänkte jag ta tag i det. Hittade en jacka på Stadium idag. Tyvärr fanns det inte alla storlekar inne. Jag hittade en som kändes bra, men hade ju gärna velat prova storleken mindre för att se om den passar bättre. Hur som helst så köpte jag jackan (det sved i plånboken)...och nu går jag runt här hemma och provar den. Velar fram och tillbaka... Är nog kanske bara lite ovan vid en sådan där stor och varm jacka, som kanske inte gör att man ser smalare ut men som håller en varm. Äh jag sover på saken!! Imorgon kanske jag är mogen att ta bort prislapparna och börja använda den...kanske...

Egentligen så behöver jag nog inte en jättevarm jacka här i Karlstad. Det regnar ju hellre än snöar här. Aja, men jag kollade även på snygga gummistövlar idag. Men mina vader är tydligen lite för breda, så jag får plaska runt i dåliga skor även denna vinter. Om jag nu inte hittar några som är lite lägre...som inte går upp till typ knät (jag är ju lite kort i rocken om man säger så)...

Snacka om I-landsproblem...

Kommentarer
Postat av: Maja.

Sara, vet inte om du har sett Hunter stövlarna? Riktigt snygga gummistövlar. De finns i en kortare variant i alla fall som passar dem som har lite större vader. Vet att de finns på ebay för inte så mycket. Tänkte bara komma med ett tips:)

2009-11-20 @ 11:25:15
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Maja 2

Jag köpte ett par gummistövlar på (hör och häpna) ica maxi förra året. funkar hur bra som helst och är jävligt tuffa. Inte dyra heller :) Kram!

2009-11-20 @ 18:47:14
URL: http://majasofia.blogg.se/
Postat av: cisci

jag köpte mina gummistövlar på lindex för några hundralappar i leopardmönstrat. finns i röda och svart oxå tror jag. passa mina (stora) vader iaf. :)

2009-11-21 @ 14:23:28
URL: http://cisci.blogg.se/
Postat av: cisci

jag köpte mina gummistövlar på lindex för några hundralappar i leopardmönstrat. finns i röda och svart oxå tror jag. passa mina (stora) vader iaf. :)

2009-11-21 @ 14:23:40
URL: http://cisci.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag köpte mina gummistövlar på lindex för några hundralappar i leopardmönstrat. grymma! dom finns i svart och rött oxå tror jag och dom passar mina (stora) vader perfekt. :)

2009-11-21 @ 14:25:20
Postat av: tess

ilse jacobsen har låga sjukt snygga gummistövlar, sök på nätet, vet inte vilka som säljer hos dig:)

2009-11-26 @ 08:59:40
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0