Skön och frisk helg

Det är bra mig skönt att vara frisk igen. Njuter verkligen! Har haft en lugn helg och vilat upp mig.

Har inte gjort speciellt mycket i helgen förutom igår (lördag) då jag hälsade på syrran och familjen. Har inte kunnat träffa dom på närmare två veckor, då jag ju legat sjuk. Men nu fick jag äntligen krama och pussa på lilla Otto. Det händer så mycket med honom hela tiden. han är verkligen inte ett spädbarn längre...han är en riktigt bebis som skrattar =) Han är underbar. Det var såklart även roligt att träffa Ottos föräldrar, min egen lilla familj här i Karlstad!!

Borde verkligen leta upp en bra vinterjacka. Kommer knappt ihåg när jag senast hade en riktigt bra och varm vinterjacka. Måste nog gå på stan någon gång under veckan! Plånboken får helt enkelt bara acceptera det =)

Imorgon är det dags för jobb igen! Sweet.

Haha, vad förvånad Otto ser ut =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0