Mitt examensarbete

Ska försöka sammanfatta det lite snabbt... Jag har totalrenoverat om mina föräldrars kök och hall som mitt exjobb. Jag har varit projektledare och mina kära föräldrar har hjälpt mig väldigt mycket. Vi har rivit bort gamla köket, köpt ett nytt kök, målat, tapetserat, kaklat, lagt golv osv osv... Det har legat otroligt mycket arbete bakom det här projektet, men jag är oerhört glad att jag tog mig an det. Både jag och mina uppdragsgivare är otroligt nöjda med resultatet, och här får ni se några för- och efterbilder!

FÖRE



EFTER




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härligt jobbat Sara! Va fint det blev! Och stort GRATTIS till examen!! Kram Rebecca

2009-05-31 @ 04:21:43
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0