Gott Nytt År

Då var det nyårsafton, sista dagen på året... Nyår har ingen speciell betydelse för mig egentligen. Bara en vanlig dag som övergår till en annan vanlig dag. Men man borde väl göra som alla andra och minnas tillbaka året som gått? eller?

2009 var året så jag avslutade min utbildning. Våren såg ut så här: Skola, skola, skola, praktik, examensarbete, examen. I juni flyttade jag (tillbaka) till Karlstad och började jobba på IKEA. Ja och det har jag väl gjort sen dess. Fick syskonbarn nr 2 i september, en liten Otto som jag älskar enormt mycket.

2010...ja man hoppas ju självklart att det blir det bästa året någonsin!! Förhoppningsvis lyckas jag få en heltidstjänst på IKEA. Vore inte fel om 2010 är året då jag kärar ner mig i någon igen...och helst att någon kärar ner sig i mig tillbaka =) En sak som är säker är att jag i början av året kommer att få ett till litet syskonbarn. Shit va jag längtar!

Gott Nytt År på er allihopa!

Nyår 2008 i Mora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0