Let's talk about the weather

När jag packades inför Spanien så föreställde jag mig att det skulle vara som en vanlig svensk sommar. Rätt varma dagar med kalla kvällar... Tjii fick jag! Eller om jag ska ta denna vecka för ett exempel:

Måndag: Strålande sol. Runt 25 grader varmt. Vindstilla. Sweet =)
Tisdag: Spöregn i princip hela dagen. Hårda polarvindar. Ca 10-15 grader. Hemsk dag...(.Jag sörjer än för våra tält som blåste sönder den dagen, där uppe på bergsplattån
Onsdag: Dagens väder. Kallt som f-n på morgonen/förmiddagen!! 3 grader imorse...Längre fram på dagen blev det strålande sol, som värmde. Men det var fortfarande kallt i luften.

Skoja inte att vi är förvirrade. Så jag börjar varje morgon med att ta på mig:
Varma strumpor.
"Bra" skor.
Mina snickarbyxor (imorse hade jag även på mig tajts under...)
Linne.
T-shirt.
Tunn långärmad tröja.
Tjocktröja.
Tjock fliströja.
Vindtät jacka.
Mössa.
Vantar.

Utifall att...

Det här är inge bra för min solbränna vill jag lova! Mer sol till produktionen tack =)

PS. Tack vare min underbara bror som skickade ner ett nytt batteri till min kamera. Så fungerar den nu helt perfekt, är såååå glad för det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0