16 timmar kvar...

...då rullar "mitt" flyg ut från flygplatsen. Spanien here I come! Vill bara vara där nere nu och komma igång att jobba. Pallar inte med väntan, blir bara mer och mer nervös för varje minut...Man vill väl bara få lite kontroll på läget, veta hur man ska jobba lite mer exakt och med vilka! Men snart, snart är jag där...och upplever något helt otroligt! Fem veckor i Spanien...praktiken från himlen =)

Jag är lite goofy av mig, lite konstig kan man också säga...För det finns vissa saker som jag kommer sakna, ja förutom familjen och vännerna. Jag fastnar ju väldigt lätt i tv-serier...en liten last som jag har...
 Är ju lite nyfiken på vilka som kommer åka ur Idol, vilka män de ensamma mammorna kommer välja, vilka parterns kommer bönderna välja då? Och alla dessa serier: One Tree Hill, Desperate Housewives, Grey's Anatomy, Fringe osv osv...Men det är verkligen värt det att missa alla dessa tv-program det kan jag lova!! Herregud vad roligt jag kommer att ha det =)

Jag kommer att ha tillgång till dator lite då och då där nere. Men det beror ju lite på hur mycket jag kommer att jobba. Sen har jag ju skrivit på ett sekretessavtal, så jag kan ju inte skriva om vad jag gör om dagarna heller så...

Jag kanske skriver något under de här fem veckorna (antagligen någon gång iallafall) annars hörs vi när jag landar på svensk mark igen!

Ha det bra allihopa =)

Adios!

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Åh vad jag tänker på dig... hoppas du har det bäst!!! Längtar efter ett samtal eller sms från dig... puss

2008-10-12 @ 22:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0