Missing

Vad hände med den härliga, varma och lediga sommaren??

Jag har hört att det iallafall ska bli varmare väder! Så då kan jag bocka av vädret...typ...

Men jag jobbar ju nästan jämt, hinner inte träffa familjen och vännerna så mycket som jag skulle vilja! Vi är inte så många som jobbar i receptionen och en av dom jag jobbar med har precis blivit sjukskriven på heltid. Det betyder att hennes pass kommer att portioneras ut på oss andra,  vilket betyder att mina få lediga dagar ligger i farozonen. Jag hoppas verkligen att mina "heliga dagar" inte kommer att försvinna. För lite ledig måste ju alla få vara lite då och då.

Imorgon skulle jag ha varit ledig...Men icke då. Börjar jobba halv åtta imorn bitti. Alltid bra med pengar, men jag får ju inte lägga vantarna på dom förän de betalas ut i slutet av juli! Hm...Men M kan självklart inte rå för att hon blivit sjukskriven. Jag ska inte klaga, jag har ju faktiskt ett jobb...

Måste sussa nu. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: johanna...

Äh, jag säger fortfarande "tvinga far min" =) KOmmer hem nästa vecka en sväng...weii

2008-06-30 @ 17:48:16
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: cisci

tack för stödet idag. du är super! kramar

2008-06-30 @ 19:46:49
URL: http://cisci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0