Jobb & Fotboll

Sitter på jobbet nu. Det är otroligt lugnt här på hotellet. Alldeles för lugnt. Har städat allt jag har möjlighet att städa och gjort allt jag kan göra. Shit måste hitta på något annat att göra. Inte ens telefonen ringer så mycket som jag vill att den ska göra.

Shit fotbollen börjar nu. Undra om jag kan vrida tv:n här i foajén åt mitt håll. Det är ändå ingen som kollar på den. Det är fan inte en kotte på hotellet nu. Jag vill ju inte missa fotbollen. Det är för viktigt!! Men men man har ju alltid internet.

Lite trist att jag inte kunde byta mitt jobbpass idag. Hade velat gå på Mariahs brors studentskiva idag. Men men jag tror nog att dom klarar sig utan mig. Jag hoppas att Mariah & Herman tar sig upp hit till mig iallafall en stund. Så jag iallafall får träffa Herman lite. Min ex-roomie =)

Nä nu ringer telefonen!!

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0