At work

Ja Mariah, du får ta att jag snodde din rubrik idag!!!

Sitter som sagt på jobbet. Som sommarjobbare så är det såklart JAG som ska ta emot/ checka in ALLA turisterna som ska bo hos oss på hotellet & stugbyn över midsommar. Det är en hel del gäster kan jag lova. Men jag är tacksam att alla väljer att inte komma samtidigt iallafall. Hade förberett mig på värsta rushen ju!!!

Men här sitter jag....bloggandes i lugnan ro...målar naglarna lite....ätit en macka (enda målet mat som jag kommer att hinna äta idag, ja förutom frukosten)...Men snart kommer säkert alla, alla gäster som alla har tänkt: Äh vi kommer där runt kl sex, det passar nog bra! Hm...Ska inte klaga, jag har ju iallafall ett jobb!!

Och jag trivs som fan på dethär jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0