Ett lådvin och tre glasögon...

Jajamensann gårdagskvällen bestod av just de sakerna...

Jag jobbade sent igår, sen mötte jag upp med de andra hos Mariah. Vi åt lite, några drack lite lådvin och det skvallrades mycket...som vanligt =) Själv var jag nykter men hade riktigt kul åt de som satt med vinglas. Efter några glas vin och upptäckten att vi hade tre stycken glasögon på bordet. Nej då kunde de inte hejda sig. STOR urballning helt enkelt... Återkommer med bilder från gårdagskvällen (sitter på jobbet nu)...

Ikväll blir det bio i Borlänge med boysen och deras flickvänner. Batman blir det visst! Vill verkligen se den,även om det nog säkert kommer bli lite sorgligt att se den sista filmen som Heath Ledger gjorde...


Kommentarer
Postat av: tess

heej! jag vet inte riktgit när jag flyttar, henrik flyttar på fredag. måste absolut dra ihop något, vad som helst!! har inte träffat någon på hela sommaren, bara jobbat hela tiden suck.. fick ditt sms om olsnäs, självklart hade jag glömt mobilen hemma just den dan så jag såg det inte förän när jag kom hem på kvällen.. hade vart grymt kul att ha åkt ut ju! kramar

2008-07-25 @ 13:50:32
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0