Turkos

I förra veckan var vi på studiebesök/möte på IKEa i Västerås. Ett stort och nybyggt varuhus, det invigdes i våras. De största varuhusen får ibland in speciella designkollektioner som de säljer under en begränsad tid. Jag hittade två stycken sådana produkter som jag bara var tvungen att ha. Gillar att hitta saker som inte är typiska "IKEA-produkter".

Bjöd alltså in en nya färg här hemma! Turkos. Funderar dock på att måla benen på bordet vita. Vad tycker ni?


Nä nu ska jag avnjuta mina goda äppelmuffins! Dom blev faktiskt riktigt goda!

Kommentarer
Postat av: Mariah

Jag gillar färgen. supersnyggt! Med vita ben blir det nog ännu snyggare. :-)

2011-09-20 @ 21:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0