Coffee table

Jag sitter i soffan och pillar på kanten på mitt soffbord. Funderar lite om jag någonsin ska hitta mitt "drömsoffbord", hittar aldrig rätt. Är sjukt rastlös ikväll. Har jobbat fem dagar i rad nu, är ledig imorgon...eller ledig och ledig. Jag har inte fått något jobbpass imorgon.

Ska lite snabbt förklara mitt jobbläge: Jag har en fast tjänst (varannan helg på sovrumsavdelningen) men har hoppat runt på en massa heltidsvik i ca 1 ½ år. Nu har mitt senaste vikariat gått ut och jag inväntar besked om en ny tjänst. så nu ringer dom in mig när jag behövs. Så när jag nu är ledig så känns det inge bra!!! Att vara LEDIG är skönt men att inte få jobbpass är inge kul alls...

Jaja sak samma, nu är jag lite rastlös. Blir lite nipprig. Det är en del okej program på tv ikväll men inte ens det lockar. Min tv står på men jag yr runt i lägenheten. Diskar, sorterar in betalda räkningar osv.

Har ni något tips på vad jag kan hitta på mer?? Gäller ju att passa på när jag har den här energin =)


Vill även ha tips på ett snyggt, inte alltför dyrt vitt soffbord (inte IKEA, tack)! Tycker t ex att soffbordet nedan är väldigt fint!




Kommentarer
Postat av: Mariah

Du kan bygga ett! :) Så får man precis som man vill.

2011-09-18 @ 21:33:13
Postat av: Johanna

Jag älskar mitt. Det är snott från gården hemma, ett gammalt litet bord som jag sågade av benen på. Så leta hemma på gårdarna eller loppis vettja!

2011-09-19 @ 11:02:57
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0