Bye bye

Kvällen idag har spenderats med min goa kollega Caroline! Planen för kvällen var att baka supergott fikabröd till vårar avdelningsmöte imorgon. Det är nämligen så här att vår förra chef slutade hos oss i våras och vi fick en ny chef. Tyvärr fick vår nuvarande chef ett jobberbjudande han inte tacka nej till, så nu ska han också sluta hos oss. Snacka om otur vår avdelning har!

Hur som helst så ska vi ha lite "hejdå-fika" för honom imorgon, därav bakningen av dessa goda chokladrutor!

För er som undrar, nej jag fick inte tjänsten som jag sökte. Tjänsten drogs in pga anledningar som jag inte borde skriva om här. Är fruktansvärt besviken men hoppas på att allt löser sig på något sätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0