Välkommen

Min lilla semester går lite i bebisarnas tecken! Igår fick jag äntligen träffa min kompis lilla son Sixten. Herregud vilken söt prins han är! Och liten är han också, "fyllde" minsann 4 veckor här i dagarna! Ska nog se till att hinna klämma in någon mer dejt med honom innan jag åker tillbaka till Kaffestaden igen =)

Idag hände något stort!! Ni vet Emma som jag sov över hos i 1,5 vecka förut (pga att hennes sambo jobbade natt och hon var höggravid)?? Dom fick äntligen sin lilla son idag! Vaknade vid 05.30 imorse av ett sms som sa att dom då var påväg till BB. Sen dess har jag haft mobil nära hela dagen och längtat efter ett besked av hur det har gått. Men nu är han ute och alla mår bra! Ser fram emot att få träffa honom så fort hans föräldrar tillåter =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0