B-day

Det var min födelsedag i onsdags. Jobbade 9.45- 19.00 ute på Tag Själv-lagret den dagen. Dagen flöt på rätt bra, men vi var underbemannade och stressade runt mest hela tiden. Arbetsdagen slutade med en lite bula i pannan (råkade få över mig en schäslongstomme när vi skulle lyfta av en kartong av en pall), typiskt att det hände på min dag! Men men svängde förbi hemma och vilade lite innan jag hoppade in i bilen upp till Leksand (å nej, jag har ingen egen bil. Lånade Emma & Mårten's). Väl framme i Leksand blev jag lite firad av mina föräldrarna, trots den sena timmen...Söta dom är!

Nu har jag lite minisemester. Jobbar nästa gång på onsdag! Känns inte helt fel med lite ledighet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0