Jaha hade jag en blogg?

Har inte riktigt tagit mig tid för att uppdatera bloggen. Det har varit lite galen på jobbet den senaste veckan, har hänt en hel del...så mitt fokus har inte legat på bloggen, sorry! Några kollegor har sagt upp sig, några har flyttat och en till ska flytta. Så det är lite rörigt, framförallt då det är folk som jag verkligen gillar som slutat. Usch, så min motivation är inte på topp just nu. Måste nog bara vänja mig vid tanken och sen försöka peppa upp mig igen!

Imorgon är det dags för flytt. Syster ska flytta till hus! Stor grej =) Så imorgon kommer mina föräldrar hit och hjälper till. Ska bli kul men såklart är det lite trist att dom flyttar längre bort från mig... Men inget kan hålla mig ifrån dom och lilla Otto =)

Jo förresten, har äntligen fått min iphone! Försöker förstå mig på alla funktioner nu, det var visst en liten utmaning. Men kul är det i allafall, att ha en ny leksak =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0