Gott nytt år?!

Jag har en skön och bra känsla i magen inför det nya året. Blir ett bra år, det känner jag på mig!

Nja det började väl inte på topp kanske, jobbmässigt i allafall. Hade oturen igår (söndags) att jag fick en kund på köksavdelningen som redan var less på vårat företag innan jag ens hann öppna munnen. Han var otrevlig och såg ner på mig, helt klart! Behöver inte gå in på detaljer. Men jag hade rätt och han vägrade förstå/acceptera det och blev sur. När han gick så daskade han till mig på rumpan med sitt kollegieblock. Det var VERKLIGEN INTE okej! Det var tur att han gick för jag blev så arg att ögonen tårfylldes... På vägen ut hann han även vara otrevlig mot en annan kollega. Idag var han inne två gånger och klagade och var dryg igen. Jag höll mig undan... bäst så! Ja ibland får man ta en hel del "skit" som butiksanställd, men vissa saker är helt enkelt inte okej att behöva ta...

Nej nu släpper jag det! Imorgon är jag ledig, vilket ska bli skönt =)

Bye bye.

Kommentarer
Postat av: mathias

peka ut fanstyget. Vi på Hall & co gör hembesök.

2011-01-04 @ 21:09:11
Postat av: Maja

Hatar sånna kunder:S

2011-01-05 @ 16:40:05
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0