Rastlös

Sitter i soffan nu och rullar tummarna. Är sjukt rastlös, fattar inte varför! Varför kan jag inte bara ligga i soffan, kolla på en film och bara softa?? Jag funderar på om jag ska baka lite, eller kanske slå in lite julklappar, eller kanske tvinga mig till att slappna av framför en film! Svårt beslut. Kanske kan baka något enkelt & gott och äta det medans jag kollar på film...Låter som en bra idé!

Ja mina kära läsare, jag tror nog att jag suger lite på den karamellen angående klippning av luggen... Är rätt skönt nu när jag inte behöver platta luggen varje morgon eller använda hundra hårnålar för att slippa den. Hm funderar vidare på den... Men vill ha fler åsikter från er! Kom igen nu. Klippa lugg igen eller inte?


Kommentarer
Postat av: Mariah

Lugg, lugg, lugg! :-)

2011-12-18 @ 12:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0