Vår

På lördag fyller min underbara syster 30 år. Tanken är att det ska bli stort kalas med släkt och vänner! MEN nu får vi se hur det blir med det...Mina två yngsta syskonbarn ligger sjuka på varsitt håll. Så vi får se hur det blir och vilka som kan komma. Så jag håller tummarna hårt! Har verkligen sett fram emot den här helgen så länge. Jaja, vi får se imorgon hur alla mår. Men ett som är säkert är att jag ska fira min syster på lördag, med eller utan skyddsmask och handsprit =)

Annars så känns allt riktigt bra just nu. Det är inget speciellt som har hänt men jag känner mig bara mer glad och spralligare än vanligt just nu. Det beror nog på den underbara vårsolen som lyser på mitt ansikte (nästan) varje morgon!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0