Update

Ja, vad har hänt sen sist?

Det är mycket barn nu...Min fina vän Mira har gått och blivit mamma till en liten Carl. Han föddes 4 veckor för tidigt och var jätteliten men han mår bra =) Emma jobbade sista dagen på jobbet idag, nu ska hon bara gå hemma och vila upp sig inför sin roll som mamma. Fick ett mms från min svägerska igår, det innehöll ett litet videoklipp på min brorsdotter som tar sina första steg (kärlek!!).

Annars rullar allt på som vanligt. Känner mig rätt uppbokad just nu bara, på gott och ont. Har planer varje helg fram tills...ja hm...början av maj! Men jag ska inte klaga, jag har inte tråkigt i allafall ;-)

Jag och mamma Mira =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0