Ta ett djupt andetag och läs...

Nu vill jag att ni sätter er ner. Tar ett djupt andetag så ska ni får läsa något spännande!!





Våra kära inredare (på jobbet) håller på att bygga JULEN nu under denna vecka... Till helgen ska det stå färdigt! Så ni får snart pallra er till Ikea och kolla in vårat nya fina julsortiment. Och gärna köpa det =)

Känns helt sjukt. Sommaren tog ju nyss slut. Fattar inte vad som hände. Men jag har redan börjat kika lite på julsakerna och jag har redan hittat saker som jag bara måste ha. MEN de finaste sakerna tar alltid slut för tidigt, så jag måste handla det snart!


Men jag får ont i magen bara av tanken att julmusiken säkert kommer att börja spelas i högtalarna på jobbet. Hoppas dom väntar lite med det!


Kommentarer
Postat av: Mariah

Vet du om det kommer nån julbock iår igen? ni hade ju en svart förra året som va så snygg.

2010-09-30 @ 13:31:56
Postat av: sara

Vet faktiskt inte än. Lovar att kolla upp det snarast =) Hoppas på det, vill också ha en sån!

2010-09-30 @ 20:40:11
URL: http://dalkullansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0