söndagendentolfteinionde

Då var det söndag igen. Tiden går skrämmande fort, veckorna bara flyger förbi. Känner inte riktigt att jag hänger med. Sitter just nu och försöker göra en veckoplanering inför den kommande veckan. Har en hel del som jag måste göra innan nästa helg då pappa kommer hit och ska hjälpa mig att måla om.

Några punkter på "to do"-listan, (vissa saker är roliga, vissa gör jag mest för att jag måste):
- Rösta
- Tömma sovrummet på möbler
- Inhandla all målarfärg och alla tillbehör
- Kolla på "Lite sällskap" hos tvkändisen Elina ;-) (haha, sorry Elina)
- Träna
- Tvätta
- Spackla & täcka golven
- Skruva ner allt från väggarna
- Ah just ja....jobba ska jag också hinna med =)

Pust! Skönt i allafall att jag idag kan bocka av en sak. Har precis skruvat ner allt från väggarna =)

Liten bild från när vi gjorde om köket hemma i Leksand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0