Weekend

Jag lyckades ta mig både till och från sthlm i helgen. Trots alla SJ:s trafikstörningar och inställda tåg. Åkte dit för att umgås lite med min bror och hans familj. Var även väldigt nyfiken på deras nya hus, vilket var väldigt fint och mysigt! Vi har tagit det rätt lugnt, lagat god mat, myst med barnen och besökt nya shoppingcentret i Bromma. Det var en riktigt bra helg. Får en sån energi av att träffa mina syskonbarn (även om dom kör slut på en också, haha), vilket jag kände att jag behöver just nu. Det var sjukt länge sen jag träffade de små "nollåttorna", dom har blivit så stora! Usch vad tiden går fort...

Imorgon är det dags för jobb igen. "Lite sällskap"- mys hos mig imorgon. Storstädning av lägenheten (behövs verkligen). Sen måste jag även ringa och bråka på ThePhonehouse angående mitt abonnemang...dom förstör allt, jag vill ju ha en iPhone nu!!!

Nej nu blir det film sen sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0