Paus?

Efter mycket krångel mellan Tele2 och Bredbandsbolaget så ser det nu ut som att jag kommer att stå utan internet från och med imorgon eller på fredag. De har verkligen schabblat bort sig! Jag funderar på att skaffa ett sånt där "kontantkorts mobiltbredband" så länge, eftersom jag inte vet när jag får mitt riktiga internet. Så jag ville bara förvarna er på att jag nog inte kommer att uppdatera min blogg på ett tag...Beror på hur det går med allt!

Nu om lite annat... Börjar en nya tjänst på tisdag, då mitt nuvarande vikariat går ut denna vecka. Den nya tjänsten innebär att jag i princip kommer att jobba över hela varuhuset. Vilket känns både trist och givande. Kommer sakna att jobba med mina kollegor på köksavdelningen varje dag. Men jag kommer ju ändå vara kvar i samma varuhus. Så det är med blandade känslor jag försöker tagga till inför den kommande jobbveckan och den nya tjänsten!

Men jag kommer att få den ultimata uppladdningen i helgen! För då kommer ju några av mina underbara flickor hit. Ska bli riktigt roligt och mysigt =)

Hej svejs så får vi se när jag uppdaterar igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0