Otur

Det är så typiskt mig. Har sedan några veckor tillbaka bokat in en Karlstadhelg med mina flickor. Idag fick jag veta att just den helgen så kommer båda mina syskon med familj, att åka upp till Leksand till våra föräldrar och hälsa på. Åh vilket otur jag har!! Var otroligt länge sen jag träffade hela min familj...men å andra sidan så var det minst lika länge sen jag träffade tjejerna. Som sagt, jag har otur! Men men nu är det som det är, får se till att åka till brorsan och hälsa på snart istället!

Saknar er allihopa!!


Kommentarer
Postat av: mariah

Jädrans skit också. Det va ju typiskt! Hoppas ännu mer att du får ledigt som du vill i jul då.

2010-10-05 @ 10:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0