2010-10-23

Lördag. Det är en riktigt bra lördag idag känner jag. Har jobbat större delen av dagen, men någon gång under dagen så fick jag ett glädjefnatt. Ibland blir det bara så. Att man helt plötsligt får en riktigt lycklig känsla i kroppen. Det gillas! Tror att det bland annat beror på att jag har pysslat mycket under de senaste dagarna (försöker mysa till min lägenhet lite mer) + att några av mina underbara tjejer kommer hit till Karlstad nästa helg. Glädje!

Sen har jag börjar drömma om julen också. När jag skulle byta bordslöparen på bordet nu i veckan så blev jag så sugen på att ta fram min röda linne-löpare. Men får nog lägga band på mig lite angående de diskreta julsakerna. Spara på det lite för att sen kunna mysa till lägenheten riktigt i december istället!

Min lördagskväll har sett ut såhär: Godispåsen i ena handen och en målarpensel i den andra =) Kreativt pyssel ger verkligen mig energi...Det gillas också!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0