Sinnes

I julklapp önskar jag mig en pausknapp, så jag får tid att stanna upp och andas lite då och då. Det känns som om mitt liv går i 180 km/h, men ändå känns det inte som att jag gör något vettigt alls om dagarna. Ja förutom att jobba. Jobba är väl det enda jag gör känns det som. Tränar någon gång ibland (alldeles för sällan...har panik över det med), umgås med min syster & hennes lilla familj, umgås med mina vänner när vi lyckas synka våra scheman...

Det är frustrerande. Önskar att mitt jobb bara ville verkligen "satsa" på mig och erbjuda mig ca 3-4 veckors betald semester så jag fick vila upp mig, få lite energi =) Önskedrömmar.

Nej nu har bitterf*ttan sagt nog. Dags för någonting positivt!!! Någon som kan tipsa mig om vart man kan köpa en snygg, bra, svart, lite mindre kriffeltavla eller en grym väggkalender. Gärna en som styr upp ens liv lite extra bra =)

Kommentarer
Postat av: johanna

Vi köpte en liten griffeltavla igår. Toppen. På Granit var det. De hade flera!

2010-11-08 @ 08:36:49
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: mariah

köp griffelfärg i färgaffären, en ram på IKEA och en massonitskiva i bygghandeln (det kan dom säkert skära till åt dig) o sen har du lite o pyssla med plus att du får den exakt som du vill ha den! :-)

2010-11-08 @ 16:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0