2010-11-01

Behöver skriva av mig lite. Men jag orkar inte behöva tänka mig för hur jag formulerar mig så inte allt missuppfattas, så jag skiter nog i det. Kanske borde börja skriva dagbok (som bara jag läser) istället...

Helgen var mysig, var roligt att träffa tjejerna igen! Tyvärr så tog jag knappt några bilder alls, så de får de andra stå för=)

Fick köpa Joannas "kontantmobila bredband", så nu har jag internet igen!! Tills det löser sig med mitt nya.

Börjar på nya tjänsten imorgon. Första dagen kommer att spenderas på köksavdelningen. Jag ska introducera tjejen som varit mammaledig (som jag jobbade för), uppdatera henne vad som hänt under det senaste året =) Kommer antagligen bli fullrulle på jobbet under veckan då det är höstlov, då blir det alltid galet mycket folk!

Nä nu ska jag nog göra i ordning lite middag och hämta tvätten!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0