Smått & gott

Är lite dålig på att blogga för tillfället har jag märkt. Men men så kan det bli ibland...

Jobbar rätt mycket nu och hinner inte med så mycket annat. Herregud tiden rinner liksom bara fram. För en vecka sedan tyckte jag tiden gick alldeles för sakta, orkade inte vänta tills det var dags till alla roliga saker som jag ser fram emot. Men nu börjar det krisa! Har bara några kvällar kvar att fixa allt inför helgen, en fullspäckad helg kanske jag ska nämna! På fredag förmiddag åker jag, syster och Otto till Stockholm. På lördag är det dags för lilla Ellas dop. Vi åker hem till Karlstad någon gång på lördag eftermiddag/kväll. På lördagkväll är det dags för personalfest. Får se om jag hinner hem till den, hoppas på det i allafall!

Men innan helgen händer det också något roligt. Min nya soffa kommer på torsdag!! Det var verkligen på tiden. Den skulle ha kommit igår men leveransen blev framflyttad. Typiskt!

Kollar på semifinal 1 av Eurovision Song Contest nu. KATASTROFDÅLIGT startfält. Pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0