Paus

Är nere i en svacka. Fattar inte varför men det är jag. Söker inte uppmärksamhet eller vill ha "tycker synd om dig"- kommentarer. Är bara så trött och less på mycket just nu. Vill bara sparka lite på någon kartong eller en stor badboll. Något stort så det händer något. Få ur mig mitt humör, så allt känns som vanligt igen...

Är som sagt nere i en svacka...vilket betyder att detta bara är tillfälligt. Så jag är nog på topp om någon dag. Usch det är alldeles för långt fram till nästa lediga dag. Men tur är väl att jag har riktigt fina vänner på jobbet. Sandra och Mira, tack för att ni är så fina vänner och att ni får mig att le =)

Nä nu ska jag diska och städa lite, för imorgon kommer Elina hit och färgar mitt hår! Min utväxt behöver verkligen det...

Kommentarer
Postat av: syster malin

känn pepp Sara.... :) om inget annat funkar får du komma o leka med Otto lite. Han är en ren fröjd nu... full rulle. puss

2010-05-10 @ 23:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0