Fundering

Jag måste få lite klarhet i det här nu... Man har ju hört, ända sen man var liten, att man ska vara försiktig med att "klä av sig" alldeles för tidigt på våren. Men hur ska man göra nu då? Nu när det är så himla varmt och skönt ute? Idag åkte jag hem från jobbet i bara en t-shirt. Jag frös inte alls, det var varmt och skönt. Blir jag sjuk nu?

Visst, det är väl en sak att sitta i linne mot en husvägg och sola. Men när man går på stan eller cyklar då?

Ja mina vänner, nu vill jag minsann ha ett svar! Ska man fortsätta att svettas in våren (försommaren) eller är det okej att "klä av sig" redan nu?

Knasiga fundering va?

Kommentarer
Postat av: Jessica

en mycket knasig fundering. Klä av dig!

2010-05-19 @ 22:45:48
URL: http://jjessicaaa.blogg.se/
Postat av: Maja

Här i Luleå har vi haft strålande sol och över 20 grader i 6 dagar i rad, det är olidligt om man inte går barbent :) Jag svettas då iaf...

2010-05-19 @ 23:15:27
Postat av: Erika

Idag gick jag ut i t-shirt, jeans och ballerinaskor. Jag svettades.

Så man ska tydligen skippa det steget o ha linne på sig direkt???

2010-05-20 @ 18:17:23
URL: http://erickkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0