Fullspäckat

De senaste dagarna har varit rätt intensiva, milt sagt. Jobbade hela veckan som vanligt, sen åkte vi till Stockholm i fredags. Resan gick bra, eftermiddagen/kvällen spenderade vi ihop med mormor och min bror med familj. Igår (lördag) var det dags för dop i kyrkan och fika med släkten. Grymt god smörgåstårta, tårta och fikabröd! När klockan var närmare kl 18 började vi åka hem till karlstad igen. Vi var mycket trötta så vi tog det rätt lugnt, med matpaus osv.

Vi kom hem till Karlstad runt tiotiden. Jag var jättetrött med började göra i ordning mig inför utgång, på ren vilja. Tog mig in till stan och började ringa till kollegorna. Ingen svarade. Hade ingen aning om vart alla befann sig. Var påväg att ge upp men till slut fick jag tag på Elina. Mötte upp med henne och några till. Vi ställde oss i kön till ett uteställe, men jag gav upp innan vi ens hade kommit innanför dörren. Var alldeles för trött...Kändes lite meningslöst att gå ut en stund, hade ju missat hela festen (personalfest). Får ta igen det en annan gång =) Men jag hoppas att alla mina kollegor hade det riktigt roligt.

Nä nu ska jag mysa vidare i min nya härligt mysiga soffa!

Lägger upp bilder från Stockholm senare eller imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0