Prioritera

Det är svårt. Jag vill så mycket. Saknar mina vänner som inte bor i samma stad som jag. Önskar att jag kunde åka iväg och hälsa på dom oftare. Vill så mycket. Men jag behöver jobba, räkningarna behöver ju betalas. Sen trivs jag väldigt bra på mitt jobb också, så det är inte bara pengarna som lockar...

Men det handlar självklart om att prioritera! När jag väl är ledig så vill jag ju hinna tvätta, städa och träna. Fan jag slits mellan alla måsten och alla saker jag verkligen vill göra.

Måste bli mer impulsiv. Bara åka iväg någon helg och hälsa på vännerna eller bjuda hit dom.

Ska fundera på saken =)

Om 1,5 vecka ska jag i allafall åka hem till Leksand och hälsa på familjen. Längtar otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0