Onsdag 24/3

Under den här veckan har jag börjat på min nya avdelning. Jag är civilt klädd under den här veckan så jag kan lära upp mig ostört från kunder. Det känns jätteroligt men det är mycket att lära sig!

Har varit ledig idag. Var in till stan en sväng och lämnade tillbaka/bytte lite kläder. Sen tog jag en långpromenad, så himla skönt! När jag kom hem bäddade jag ner mig i sängen och läste vidare i min bok. Jag läste t o m ut den. Vad ska jag läsa nu då?? Måste skaffa fler böcker nu. Är lite ovan, brukar inte läsa såhär mycket!

Nej nu ska jag nog ta tag i saken och boka biljetterna för hemresan till Leksand över påsk...känns som en smart idé!

Ytterligare en bild från helgen...Ser ni något annorlunda med mig??
Wow jag ler med öppen mun, DET händer inte ofta ska ni veta...


Kommentarer
Postat av: Mariah

Söööööööt!

2010-03-27 @ 16:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0