Laddad

Har haft en rätt skön vecka... Den startade rätt lugnt men har ökat mot slutet =)

Måndag: Åkte hem från Leksand.
Tisdag + Onsdag: Ledig. Shoppade. Slappade.
Torsdag: Jobbade. Allt rullade på som vanligt, men på eftermiddagen kom en av cheferna förbi och erbjöd mig ett heltidsvikariat!!! HELT sjukt...hade sökt tjänsten, men förväntade mig inget alls, hade rentav glömt bort hela grejen.
Så från och med på måndag så byter jag avdelning, från sovrumsavdelningen till köksavdelningen. Det känns så spännande och kul men kommer självklart att sakna Gustav & co på sovrum! Men jag flyttar ju bara till avdelningen bredvid =)

Fredag: Jobbade. Njöt verkligen av den här dagen. En av dom sista dagarna på sovrum, på väldigt länge. Jobbade nog lite extra hårt idag =)

Lördag + Söndag: Trip till Örebro för mys med tjejerna. Ska minsann fira min tjänst lite =)

Nä nu måste jag packa, äta godis och kolla på film!

Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Grattis Sara till tjänsten! Vad kul... Hoppas ni får det supertrevligt i Örebro, saknar er. Kramar

2010-03-20 @ 16:16:13
Postat av: Maja

Grattis till tjänsten! Och hoppas ni hade det lika kul igår som det lät :) Gud vad jag sakna er! Puss och kram

2010-03-21 @ 21:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0