Pre birthday nr 1

Har haft jobbhelg, den var rätt lugn med tanke på det fina vädret! Igår (lördag) var mamma och pappa här över dagen. De skulle hjälpa oss att slänga lite saker, hämta min gamla soffa och pappa skulle hjälpa mig att skruva upp lite lampor! Dom hämtade mig när jag slutade jobbet och berättade att dom har bokat bord på en restaurang. Så allihopa spenderade kvällen på en uteservering vid vattnet och åt en god middag!

Fick några finfina presenter också. Bland annat en symaskin!!!! (hade önskat mig en, men trodde aldrig att jag skulle få en). Äntligen kan jag laga saker och sy gardiner/kuddar. Är såå glad =)

Har bara fyra jobbdagar kvar nu innan en jobbvecka i stockholm och tre veckors semester!! Oooooouiiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0