Grattis till mig

Idag är det min dag! Det har nog inte undgått någon eller mig själv för den delen heller. Har gladeligen blivit påmind om det hela dagen. Känns som om jag fick grattishälsningar från alla på IKEA. Tjejerna firade mig på lunchen genom att Sandra hade bakat en god gräddtårta, mums! Mobilen har vibrerat hela dagen, en massa samtal och sms. För att inte tala om facebook...hade 43 (!!) nya logginlägg där när jag loggade in nyss. Och ni ska veta att alla hälsningar värmer i hjärtat. Man har bara en "egen" dag per år, så jag tänkerminsann njuta av all kärlek som jag har fått idag. Så tusen tack för alla gratulationsönskningar =)

Fick även en bukett blommor levererade till jobbet idag. Den är så himla fin och är från min vän Jenny! Så sött och så oväntat. Blev alldeles rörd.

Jaha så nu är jag vuxen alltså? Känns ingen skillnad. Nä nu ska jag krypa ner i soffan och krama på mitt lilla monkidjur =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0