Tick-Tack

Bjuder på en bild från förra helgen. (Lånad från Tess). Herregud va opepp jag ser ut...Soo serious!


Att en ledig helg kan gå så snabbt...

Var barnvakt igår. Idag har jag kollat klart på systers TwinPeaksbox, så nu känns det lite tomt. Måste hitta en ny serie att kolla igenom. Har "plöjt" igenom L Word förut, men har inte sett säsong 5(?!) än. Någon som har den så jag kan få låna? Eller har ni tips på någon annan serie? (hoppas ni bor i Karlstad så jag kan få låna den direkt)

Mitt mål idag var att städa hela lägenheten. Shit vilken dålig självdisciplin jag har...har skjutit det fram hela dagen. nu har jag i allafall plockat undan allt. Men dammsugningen och svabbningen av golvet vette sjutton. Orka. Får se om det blir av idag. Träna skulle jag också ha gjort idag, i allafall en promenad. Men regnet gör mig lite opepp att gå utanför dörren. Måste hur som helst gå och handla, kanske ska välja en mataffär som ligger lite längre bort =) Alltid nåt!


Kommentarer
Postat av: Maja

Du kan se alla serier, eller i alla fall majoriteten, på www.free-tv-video-online.info :)

2010-07-26 @ 10:24:48
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0