Elina



Igår var det både en väldigt sorgsam dag och en väldigt rolig dag. Min underbara vän Elina jobbade sin sista dag på IKEA igår. Hon har fått ett nytt roligt jobb och jag unnar henne all lycka här i världen. Vi jobbade båda till stängning (20.00) igår, därefter åkte vi direkt in till stan för att börja festa. Vi hade förfest hos Sandra med tjejer från jobbet och därefter blev det utgång för en del. Riktigt bra dag!

Men som sagt så var det även en sorgsam dag... Förra sommaren när jag började jobba på IKEA så jobbade jag Elina på samma avdelning. Det sa klick mellan oss direkt. Vi hade jätteroligt när vi jobbade och pratade om allt mellan himmel och ord. Nu har vi inte jobbat på samma avdelning på 7-8 månader, men vi ser varann nästan varje dag. Hon har blivit en av mina allra närmaste vänner här i Karlstad och jag kommer verkligen sakna henne på jobbet. MEN jobbet är den enda skillnaden... för vi kommer fortsätta med alla våra biobesök och tjejkvällar =)

Du är en underbart fin tjej Elina och jag tycker om dig otroligt mycket!



Kommentarer
Postat av: Elina

åh finaste sara! tack! du är en underbar vän och vi kommer definitivt fortsätta att träffas. massa kramar om min vän!!!

2010-07-31 @ 12:34:32
URL: http://evaelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0