MM

Har precis kollat klart på premiäravsnittet av Mästarnas Mästare-säsong 2. Det här är garanterat ett tvprogram som jag kommer följa slaviskt, mycket pga att jag var med och spelade in första säsongen av programmet... Men men hur som helst så tycker jag att det är ett roligt koncept!

Man har väl inte riktigt fått något grepp om gruppen än, men det finns en person som jag redan har börjat störa mig på...Patrik Sjöberg...vilken tönt! Ja ja han var riktigt bra inom sin sport, men han är alldeles för kaxig och pikar Stefan Holm hela tiden. Vet inte varför jag ställer mig på Stefans sida, kan vara för att vi bor i samma stad =)

Hur som helst så ska det blir spännande att se hur bra den här säsongen blir!

Förresten, jag håller med Rebecca... Man blir fan tårögd när man ser tillbakablickarna på Brolins karriär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0