Underbara ledighet

Den här veckan blev det 6 dagar jobb. Långa dagar blev det också. Vårat projekt hade deadline igår (fredag), så vi slog till med en 8-20-dag...det kändes i kroppen idag kan jag lova! Men nu är jag i allafall ledig TRE DAGAR i streck.. Hm undra vad jag ska hitta på...

Har några saker jag verkligen måste göra:
- Städa
- Tvätta
- Träna

Sen finns det saker som jag vill göra:
- Färga håret (söta Elina ska hjälpa mig med det igen)
- Promenad med Martina (förhoppningsvis imorgon söndag)
- Köpa ny klocka
- Träffa syster och Otto
- Bara va...

Hur som helst ska jag i allafall njuta! Man är inte bortskämd med tre lediga dagar i rad!

Söta Martina och hennes Gustav (min avdelningskollega)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0