Måndag 1 februari

Insåg att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen, men så kan det vara ibland. Har haft fullt upp på jobbet sen jag kom hem från Leksand. Så det är bara för er att acceptera =)

Förra helgen var vi som sagt hem till Leksand en sväng för att fira att pappa har fyllt 60 år. Vi hade en jättemysig helg med mycket mys med familjen men även 60-årsfest med släkten. Hann även träffa Emelie lite...vi tog en sväng till Lager 157 men som vanligt så fanns det inget intressant där...

På måndagsmorgonen fick vi ett sms av vår bror att dom hade åkt in till förlossningen. SPÄNNANDE!! Samma dag åkte vi hem till Karlstad igen och hade full koll på mobilerna i bilen, ifall bror min skulle ringa och meddela att han hade blivit pappa igen! På måndagskvällen kom hon ut...lilla Ella! Och hon är så himla söt!

Har inte hunnit med så mycket annat än att jobba under veckan. Men igår åkte jag hem till syster efter jobbet och gosade med lilla Otto. Det var verkligen vad jag behövde efter en tung arbetsvecka...får verkligen extra energi av att krama och pussa på Otto. Min lilla prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0