Helg

Har verkligen haft en helt underbar helg. Det här var den första lediga helgen sen jul, som jag bara varit här hemma i Karlstad och kunnat göra vad jag vill. I fredags efter jobbet fikade jag med Martina och Sandra från jobbet. Riktigt mysigt! Igår (lördags) var jag och min syster på Ikea och shoppade...folk kanske tycker att det är lite skumt då jag är där ca 10 timmar om dagen nästan varje dag. Men jag hade lite småsaker som jag ville köpa...slutsumman blev rätt stor men men...så kan det vara ibland!

Igårkväll hade vi lite vinmys hemma hos Sandra. Vi kollade på melodifestivalen och snackade en massa skit! En mysig och rolig kväll blev det. Idag sov jag länge (välbehövligt), åt frukost och gick ut och gick i den fina vintersolen! Mötte upp med syster med familj och gick och åt lite lunch. När jag kom hem så började jag pyssla här hemma, flyttade runt mattor, lampor och bäddade rent i sängen...Ah vilken härlig helg!

Imorgon klockan 08.00 är det dags för jobb igen!

Therese & Sandra


Underbar vinterdag

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Sara! Kul att hitta till din blogg! Men mindre kul att se den fagra bilden på mig! hahaha herre jisses hur man kan se ut ibland ;) Får bjuda på den! Hoppas allt är bra och att din helg blir toppen! Se u at work Kram Tess

2010-02-20 @ 18:44:07
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0