Pirr

Igår hade vi vår årliga julsamling på jobbet. Det blev en lång dag för många av oss. Kom till jobbet kl 10.00 och åkte därifrån vi ca 22.30. Måste ge en eloge till alla som uppträdde! Våra avdelningars uppträdande var så sjukt rolig, var fortfarande hes imorse när jag vaknade (skrattade så mycket).

Min fina vän Martina jobbar sin sista dag hos oss i mellandagarna och höll ett litet tal igår. Inte ett öga vart torrt i lokalen. Fan va jag kommer att sakna dig gumman!

Imorgon jobbar jag min sista dag innan jul. På torsdag rullar min buss upp mot Dalarna. Ska bli så skönt och mysigt och få vara lite ledig ochg umgås med familjen och vännerna!

Är mitt uppe i packningen nu. Hur svårt ska det vara att bestämma vilka kläder man ska ha på sig på juldags kvällen??? Har ni bestämt er?

Jag och Maja på juldagen 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0